online marketing főoldal Online marketing kezelőpult Online marketing súgó Online marketing tagok Online marketing keresés



Online Marketing
Online marketing fórum
Go Back   Internet marketing - Internet marketing fórum > Online Vállalkozás > Termékvéleményezés, értékelés
Termékvéleményezés, értékelés Tapasztalatcsere e-bookokról, szoftverekről, termékekről, szolgáltatásokról.



Marketing esettanulmányok -

Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
(#26)
Old
gondolkodas's Avatar
VIP Mastermind Team tag
gondolkodas hamarosan közkedvelt lesz
 
Send a message via Skype™ to gondolkodas
Default 2009-01-22, 16:37

Quote:
Originally Posted by Csabi View Post
Én is ilyen számolós vagyok, de én mondtam már le kirándulást, idegenvezetést emiatt. Szerintem pont ezért kellett volna szólni az utazási irodában az utazást követően. Hogy legközelebb is jó szívvel tudj utazni velük.

Ha normális az iroda, akkor megköszönték volna a jelzésedet és ha marketinggel is foglalkoznak, akkor kaptál volna egy X % kedvezményre jogosító kupont, amit a legközelebbi útnál, vagy Y dátumig felhasználhatsz.
Azóta megoldódott a probléma, az Úrnak útilaput kötöttek a lába alá. Nem én szóltam
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#27)
Old
gondolkodas's Avatar
VIP Mastermind Team tag
gondolkodas hamarosan közkedvelt lesz
 
Send a message via Skype™ to gondolkodas
Default 2009-08-12, 10:01

Új megközelítés a vásárlók elcsábítására

(BTL.hu)A Crest fogkrém gyártója, a Procter&Gamble több tízezer képeslapot osztott szét a Nem kellesz eléggé c. filmet megnézõ mozibajárók között. A lapokon humoros üzeneteket helyeztek el, mint pl.:

"Menj biztosra, hogy eléggé tetszik neki a mosolyod" és egy 10 dollár kedvezményt biztosító kupont is, amelyeket a boltokban lehetett beváltani a termék megvásárlásakor. A filmben a nõi fõszereplõt alakító színésznõ - Ginnifer Goodwin - megismerkedik egy férfival, majd beparázik és a fickó fürdõszobájából felhívja egyik barátnõjét, hogy tanácsot kérjen tõle. A férfi fürdõszobaszekrényében rátalál a Crest Whitestrips termékére és kipróbálja azt. Így kezdõdik a márka/termék mozibeli megjelenése.

Az öt országban folytatott kampány során a film végén a márka képviselõi a kijáratnál várták a nézõket és mindenkinek adtak egy mintát a Crest Whitestrips-bõl. Több mint 200.000 db termékmintát osztottak szét a nézõknek, a 10 dollár kedvezmény kupon és a filmhez kapcsolódó humoros üzenet mellett.

”Logikusnak tûnt hogy a mozikban teszteljük a fogyasztók reakcióit”-jelentette ki Andy Deister a Crest Whitestrips márkamenedzsere. A PG számára a film nézõi tökéletes alanyok voltak: fiatal, jókedvû, pasik iránt érdeklõdõ lányok és nõk. A Procter-hez hasonló vállalatok folyamatosan keresik az érdekes megoldásokat, amelyek segítségével termékmintáikat a fogyasztókhoz eljuttathatják, így a márka/termék a szórakoztatással kapcsolódik. Mivel egyre drágább a minták fogyasztókhoz történõ eljuttatása, ezért a cégek új lehetõségeket keresnek az eredmények maximalizására.
Promomagazine.com

forrás
http://www.btl.hu/
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#28)
Old
ChrisDry's Avatar
VIP Mastermind Team tag
ChrisDry hamarosan közkedvelt lesz
 
Default 2009-08-12, 21:27

na igen, bejáratott márka, új termékének visszacsatolása audivizuális (humoros eszközökkel), ez külföldön megy, nálunk nem tudom mi lenne ebből. Viszont a valami Amerika 2 végén a szponzor reklámok nagyon jók lettek, de azért mert a szereplők adták elő, nem ismeretlen színészek...

Szakamileg megkérdeztem a fogorvosoktól: a Crest Whitestrips teeth whitening rendszer olyan vacak, hogy a kutyának sem kell... nem ér semmit, talán 10dollárt, mivel 1 hétig tart a hatása... ettől függően a termékminta osztogatása jól is elsülhet... új termék esetében is.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#29)
Old
gondolkodas's Avatar
VIP Mastermind Team tag
gondolkodas hamarosan közkedvelt lesz
 
Send a message via Skype™ to gondolkodas
Default 2009-10-17, 09:14

Hogyan lehet piacot veszteni, ha nem blokkoljuk a támadók lépéseit. Olvassátok el, érdemes.

Index - Tech - Megállíthatatlan az Acer
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#30)
Old
gondolkodas's Avatar
VIP Mastermind Team tag
gondolkodas hamarosan közkedvelt lesz
 
Send a message via Skype™ to gondolkodas
Default 2009-10-17, 09:23

Visszaesett az alkoholmentes hideg italok fogyasztása

(BTL.hu)Az átlaghõmérséklet növekedése, az egészséges életmód térhódítása a fejlett országokban, a sikeres vállalati stratégiák és innovációk a jövõben valószínûleg elõre lendítik majd az alkoholmentes hideg italpiacok fejlõdését, azonban idén még...


a gyengébb vásárlóerõvel kell megküzdeniük. Hazánkban az idei elsõ félévben 10 százalékkal kevesebb alkoholmentes hideg italt vásároltak a háztartások – derül ki a GfK Hungária és az Agrár Európa Tanácsadó Kft. közös sorozatának második, az alkoholmentes hideg italok helyzetét vizsgáló tanulmányából.

Az évente világátlagban 3 százalékkal bõvülõ alkoholmentes italpiacon az egy fõre jutó fogyasztás átlagosan 200 liter. Ez a szám az Egyesült Államokban a legmagasabb (670-680 liter évente), gyakorlatilag többszöröse a közép-kelet-európai és a latin-amerikai átlagnak. Ha a sokszor hangoztatott napi 2-2,5 literes folyadékigénybõl indulunk ki, akkor évente fejenként 700-730 liter körül van az az elméleti plafon, amely az összes italféle vonatkozásában a telítettségi szintet jelenti. Az Egyesült Államok szintjét Európában csak az Egyesült Királyságban, Írországban és Dániában haladja meg az italfogyasztás, elérve a 700 litert – áll a GfK Hungária és az Agrár Európa Tanácsadó Kft. immáron második közös, az alkoholmentes hideg italok helyzetét feltérképezõ tanulmányából.

A világszerte érvényes tendenciák közül az egészséges életmód követését és a természetes összetevõk iránti keresletet érdemes kiemelni. Az ezekhez kapcsolódó funkcionális igények a sport és az energiaitalok piacát erõsítik. A palackozott vizek ma már a legtöbb helyen elsõdleges szereplõnek számítanak. Az alkoholmentes italok piaca a fejlett országokban erõsebben, a fejlõdõ országokban lassabban, de egyaránt növekszik.

A közeljövõ fõ stratégiai cikke: a víz
Ez a globális jelenség közvetlen formában valószínûleg Magyarországon fog a legkésõbb jelentkezni, mivel medencénk a bolygó legnagyobb édesvíz-gyûjtõje. Közvetve azonban akár rövid idõn belül érzékelhetõ lehet, mégpedig a természetes ásványvizeink iránti külföldi kereslet növekedésében.
„A hazai palackozott vízfogyasztás is hatalmas növekedési pályát írt le az utóbbi években. Míg 1991-ben az egy fõre jutó fogyasztás átlagosan 3,7 liter volt, addig 2008-ra már elérte a 105 litert, mellyel hazánk a kilencedik helyen áll a világban az egy fõre jutó fogyasztás tekintetében” – mondta el Sánta Zoltán, a GfK Hungária piacfejlesztési menedzsere.

2008-ban a gazdasági válság és a környezetvédelmi nyomás hatására stagnált a palackozott vizek világpiacának növekedése. Ebben az USA piaca járt az élen, de több nyugat-európai országnak is szembesülnie kellett kisebb keresletcsökkenéssel. Hazánkban tavaly a háztartások 2 százalékkal kevesebb palackozott vizet vásároltak, az idei elsõ félévben pedig 9 százalékos a visszaesés.

Az európai alkoholmentes italpiac jelentõs részét, jövõre várhatóan már több mint 27 százalékát a kereskedelmi márkák teszik majd ki. Hazánkban a kereskedelmi márkák aránya még ezt a szintet is meghaladja. Az idei elsõ félévben a háztartások által vásárolt alkoholmentes hideg italok 37 százaléka volt kereskedelmi márkás termék. Ugyanakkor a piac szegmentálódása más irányokban is gyorsul. A fogyasztók a természetes, valamint az egzotikus alapanyagokat keresik, illetve egyre inkább figyelembe vesznek bizonyos környezetvédelmi szempontokat. Ezért a fejlesztõk az alapanyagok mellett a csomagolás terén is ebbe az irányba mozdulnak el, amelyet a gyorsan lebomló mûanyagok, az ultrakönnyû palackok, valamint az új ízek megjelenése fémjelez.

Továbbra is a narancslé a legnépszerûbb a gyümölcslé piacon
Az Európai Unióban a gyümölcsé piacon ízek tekintetében továbbra is a narancslé a legnépszerûbb, aránya a közösség gyümölcslépiacán 38 százalékos, amely csökkenõ tendenciát jelez. A visszaesés oka leginkább a gyümölcskeverékek megjelenésében rejlik, amelyek aránya jelenleg 18 százalék körül van és folyamatosan növekszik. Mögöttük az alma (14%), az õszibarack (4%) és az ananász (3%) a legkedveltebb íz. Hazánkban az idei elsõ félévben a háztartások 13 százalékkal kevesebb gyümölcslevet vásároltak. A két legkedveltebb íz a narancs és a barack, amelyek együtt a piac 40 százalékát adják. Ezt követik hazánkban a majd 30 százalékos piaci jelenléttel bíró egyre népszerûbb keverékek, majd az alma (16%), a szõlõ és az ananász (4-4%)

Egyre kevesebb szénsavas üdítõt fogyasztunk
A szénsavas üdítõk fogyasztása az utóbbi években mind hazánkban, mind az USA-ban és a nyugat-európai piacokon szûkül. A kólák hazájában a szénsavas üdítõk 2000-ben még 28, 2008-ban már csak 24 százalékát tették ki az alkoholmentes italok piacának. Hazánkban a háztartási vásárlásokban a tavalyi évben 9 százalékos, 2009 elsõ félévében pedig – a gyümölcslevekhez hasonlóan – 13 százalékos visszaesés volt tapasztalható. Miközben a szénsavas üdítõk mennyiségi aránya továbbra is csökken az alkoholmentes italpiacon, az egy fõre jutó 60 liter feletti éves szint még mindig jelentõs mennyiség, és európai összehasonlításban is magas egy fõre jutó fogyasztásnak számít.

Növekvõ, megújuló jeges tea szegmens
2008-ban közel 12 százalékos növekedést könyvelhettek el a jeges teák. Az eredmény bizonyítja, hogy válság idején is meg lehet újulni. Azon kevés italféleségek közé tartoznak, amelyek 2008-ban, és az idei év elsõ felében is mind mennyiségben, mind pedig értékben növelni tudták piaci részesedésüket.

Elfeledett szörpök
Az alkoholmentes italok sokszor zavarba ejtõ széles választéka az utóbbi években elterelte a fogyasztó figyelmét a szörpökrõl. A tavalyi évben ismét növekedésnek indult a kategória, habár 2009 elsõ félévében újra kevesebb szörpöt vásároltak a magyar háztartások. Az okok között a gazdasági válság mellett mindenféleképpen meg kell említeni, hogy fontos gyártó cégek termékei teljesen, vagy részlegesen hiányoznak az üzletek a polcairól.

BTL.hu - a Below The Line magazin
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#31)
Old
Új tag
Jinilokimmy elindult a közkedveltség útján
 
Default 2010-03-22, 08:24

Today, I visited this forum so I found that it's very interested for me.. there are many topics available here so I like this so much.....
I hope that you will read care fully and tell me more benifits about this .........
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#32)
Old
gondolkodas's Avatar
VIP Mastermind Team tag
gondolkodas hamarosan közkedvelt lesz
 
Send a message via Skype™ to gondolkodas
Default 2010-09-12, 19:22

Ez nem igazán esettanulmány! De egy olvasást megér
Red Bull és a fesztiválok: feltétlenül, de nem mindenképpen! | OMD
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#34)
Old
gondolkodas's Avatar
VIP Mastermind Team tag
gondolkodas hamarosan közkedvelt lesz
 
Send a message via Skype™ to gondolkodas
Default 2017-09-23, 18:56

Még egy jó kis esettanulmány:Marketing stratégiák a gyakorlatban: Magyar videójáték sikeres piaci bevezetése (esettanulmány)

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 08:19.

Speedminton: tollaslabdázz bárhol-bármikor
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.