online marketing főoldal Online marketing kezelőpult Online marketing súgó Online marketing tagok Online marketing keresés



Online Marketing
Online marketing fórum
Go Back   Internet marketing - Internet marketing fórum > Online Marketing > Online Marketing - Keresőmarketing
Online Marketing - Keresőmarketing Online marketing - keresőmarketing stratégiák, tanácsadás, titkok, és módszerek



Kulcsszó kutatás - Online marketing -

Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
(#1)
Old
Zso's Avatar
Zso Zso is offline
Adminisztrátor
Zso dicsoséges fénysugárZso dicsoséges fénysugárZso dicsoséges fénysugárZso dicsoséges fénysugárZso dicsoséges fénysugárZso dicsoséges fénysugár
 
Villanykörte Kulcsszó kutatás - 2008-11-18, 10:55

Amikor egy új online vállalkozásba kezdünk, weblapot építünk, keresőoptimalizálunk, vagy épp egy online reklám kampányt indítunk, akkor szükségünk lesz kulcsszó kutatásra a project sikeressége érdekében.

Mi az a kulcsszó?

Ebben az esetben a kulcsszót mint keresési kifejezést értjük. Egyszerűen: olyan szó összetételek,

kifejezések, amikre az emberek keresnek a neten.

Mit értünk kulcsszó kutatás alatt?

A kulcsszó kutatás célja, hogy megtaláljuk azokat a keresési kifejezéseket, amik fontosak lehetnek számunkra.

Hogyan találjunk kulcsszavakat?

Feltételezem, hogy már megvan a témád ill. a piacod, amivel kapcsolatban kulcsszó kutatást végzel.
Én a következő módszereket és eszközöket szoktam használni:

-Google keyword tool
Ez egy nagyon megbízható ingyenes kulcsszókereső eszköz (is) egyenesen a Googletól. Ha beírsz egy kifejezést ki fogja dobni a releváns kulcsszavakat, a keresési mennyiséget, és a hirdetők arányát.

-Google Insights
Segítségével lecsekkolhatjuk a kulcsszavak trendjeit, ill. releváns kifejezéseket is ajánl. Hátránya, hogy

egyenlőre csak nagyobb forgalmú (magyar) kifejezéseket tudunk megnézni vele.

-Konkurencia kulcsszavai

Érdemes körülnézni a konkurencia háza táján is kulcsszavak után kutatva, hátha találunk valami, amire eddig nem gondoltunk. Optimális esetben olyan kulcsszavakat láthatunk, amiknek nagyon fontos szerepe van az adott piacon, de magyar viszonylatban még nem optimalizált a legtöbb honlap.
Google segítségével keressünk rá a fő kulcsszavunkra, és nézzük át legalább az első tíz helyezett honlapját.

A kulcsszavakat ezzel a firefox pluginnal könnyen megkukkanthatod mások oldalain: SearchStatus | Firefox SEO Toolbar Extension
Telepítés után menjünk az ellenőrizni kívánt weboldalra, majd a jobb alsó sarokban lévő kukac (@) jelre kattintva kérjük le az oldal META adatait.

-Célcsoportunk szójárása

Ha lehetőségünk van kommunikáljunk a célcsoportunkkal és jegyezzük fel azokat a kifejezéseket, amiket használnak. Ez kifejezi a gondolkodásmódjukat, az pedig meghatározza, hogyan fognak keresni az interneten.
Másik lehetőség, hogy felkeresünk fórumokat, blogokat az adott témában, és úgy figyeljük meg ezeket a kifejezéseket.

-Adwords kampány

A többi módszerrel ellentétben az Adwords kampány pénzbe kerül, viszont megvan az az előnye, hogy nagyon jó kis kulcsszavakat találhatunk segítségével. Ezt csak azoknak ajánlom, akik valamennyire értenek az Adwordshoz, vagy nagyon sok pénzük van

Külföldi kampányokhoz a fentebb említett eszközökön kívül érdekesek lehetnek még ezek a szolgáltatások is:

-Keyword Discovery: Keyword Discovery - Advanced keyword research tool and search term suggestion tool

-Wordtracker: Keyword services for professional search engine optimization

-SeoDigger: SeoDigger.com


A kulcsszó kutatás során szerzett kifejezéseket jegyezzük fel mondjuk egy Excel táblába. Ahol tudjuk, ott írjuk fel, hogy hány keresés van az adott szóra, és hány találatot dob ki rá a Google. Ezekre szükségünk lesz a kulcsszó elemzés során (amit reményeim szerint még ma megírok).



Fogyókúra és edzés titkok
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#2)
Old
Monaline's Avatar
Admin
Monaline különleges adottságokkal rendelkezikMonaline különleges adottságokkal rendelkezik
 
Default 2008-11-18, 12:38

Remek leírás,adnék is hírnévpontot,de ma valahogy nem engedi senkinek
Várom a kulcsszóelemzést is!
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#3)
Old
VIP Mastermind Team tag
Norcsa különleges adottságokkal rendelkezikNorcsa különleges adottságokkal rendelkezik
 
Default 2008-11-18, 14:59

Mona biztos túl sokat osztogattál és elfogyott Én tudtam adni.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#4)
Old
mecs's Avatar
Admin
mecs különleges adottságokkal rendelkezikmecs különleges adottságokkal rendelkezik
 
Default 2008-11-18, 16:39

Szép leírás, ugrik a +pont ha nem fogyott el nállam is

Szerk: nem ugrik mert elfogyott majd máskor
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#5)
Old
Monaline's Avatar
Admin
Monaline különleges adottságokkal rendelkezikMonaline különleges adottságokkal rendelkezik
 
Default 2008-11-18, 16:41

Az imént sikerült valakinek adnom,de még mindig nem engedi.
Na mindegy,már így is dicsőséges fénysugár vagy
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#6)
Old
Zso's Avatar
Zso Zso is offline
Adminisztrátor
Zso dicsoséges fénysugárZso dicsoséges fénysugárZso dicsoséges fénysugárZso dicsoséges fénysugárZso dicsoséges fénysugárZso dicsoséges fénysugár
 
Default 2008-11-18, 16:45

Hát igen, azért van rajtam napszemüveg, nehogy megvakuljak magamtól...


Fogyókúra és edzés titkok
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#7)
Old
ChrisDry's Avatar
VIP Mastermind Team tag
ChrisDry hamarosan közkedvelt lesz
 
Default 2008-11-18, 16:52

jó a post. A Google Insights-ot sűrűn használom, azt hittem ezt nem sokan ismerik
(Ui.: Azt sem tudom mi ez a hírnévpont, soha sem klikkeltem még oda, mi a használható értelme?)
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#8)
Old
Zso's Avatar
Zso Zso is offline
Adminisztrátor
Zso dicsoséges fénysugárZso dicsoséges fénysugárZso dicsoséges fénysugárZso dicsoséges fénysugárZso dicsoséges fénysugárZso dicsoséges fénysugár
 
Default 2008-11-18, 17:08

Thx.

Valóban nem sokan ismerik a Google Insightsot, ezért akartam, hogy fórumozók egy kis előnyben részesüljenek másokkal szemben. Hamarosan írok róla részletesen...

Este csinálok egy mini leírást a hírnévpontról és használatáról is De tényleg, mert sokan nem ismerik ezt a funkciót.


Fogyókúra és edzés titkok
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#9)
Old
Monaline's Avatar
Admin
Monaline különleges adottságokkal rendelkezikMonaline különleges adottságokkal rendelkezik
 
Default 2008-11-18, 17:11

Szerintem az a használható értelme,hogy ezáltal gyűlnek a felhasználók neve alatt található világoskék kerekített négyzetek.Ez jelzi azt,hogy mennyire közkedvelt az illető.
Ha majd jó sokan leszünk itt,akkor ez nagy segítség lehet az idetévedő újoncoknak,hiszen láthatják ki az,aki már letett ezen a fórumon valamit az asztalra.Jól gondolom?
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#10)
Old
Monaline's Avatar
Admin
Monaline különleges adottságokkal rendelkezikMonaline különleges adottságokkal rendelkezik
 
Default 2008-11-18, 17:12

Quote:
Originally Posted by Zso View Post
Este csinálok egy mini leírást a hírnévpontról és

használatáról is De tényleg, mert sokan nem ismerik ezt a funkciót.
Ez jó ötlet,akartalak is már kérni rá!
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#11)
Old
Zso's Avatar
Zso Zso is offline
Adminisztrátor
Zso dicsoséges fénysugárZso dicsoséges fénysugárZso dicsoséges fénysugárZso dicsoséges fénysugárZso dicsoséges fénysugárZso dicsoséges fénysugár
 
Default 2008-11-18, 17:24

Igen, Mona jól mondod.

Most viszont térjünk vissza a kulcsszó kutatáshoz


Fogyókúra és edzés titkok
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#12)
Old
VIP Mastermind Team tag
Norcsa különleges adottságokkal rendelkezikNorcsa különleges adottságokkal rendelkezik
 
Default 2008-11-20, 10:42

Ha szeretnéd tudni, hogy adott kulcsszóra hányadik helyen szerepel az oldalad a google, a yahoo és az msn keresői szerint itt ellenőrizheted : webma keresőmotor kulcszó pozíció eszköz
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#13)
Old
i-Store's Avatar
Tag
i-Store elindult a közkedveltség útján
 
Default 2008-11-20, 11:00

Norcsa, ez a helyezés vizsgáló tényleg nagyon jó!!!
Köszi!!!

Egyébként nektek jönnek látogatók a google-n kívül más keresőkből? Nekem a többi kereső együtt csak 0,7%...
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#14)
Old
Monaline's Avatar
Admin
Monaline különleges adottságokkal rendelkezikMonaline különleges adottságokkal rendelkezik
 
Default 2008-11-20, 20:12

Köszi Norcsa,el is mentettem!
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#15)
Old
Tag
Upemon elindult a közkedveltség útján
 
Default 2008-11-20, 22:06

Nagyon jó, köszi!


Ivfm.hu - fejlődést teremtünk!
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#16)
Old
mecs's Avatar
Admin
mecs különleges adottságokkal rendelkezikmecs különleges adottságokkal rendelkezik
 
Default 2008-11-21, 15:25

Jó kütyü Norcsa, köszi

Én még a Search Engine Optimization, Google Optimization - SEO Chat -ot szoktam használni, gyakorlatilag minden seo kütyü megtalálható itt amire szükséged lehet optimalizálás közben.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#17)
Old
Limonade's Avatar
VIP Mastermind Team tag
Limonade hamarosan közkedvelt lesz
 
Default 2008-11-22, 14:30

Zso!

Lesz majd folytatása a témának?

Limo


gyerebaba.blog.hu
Nem a győzelem a fontos, hanem az, hogy vesztettél! - Besenyő Pista bácsi
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#18)
Old
Zso's Avatar
Zso Zso is offline
Adminisztrátor
Zso dicsoséges fénysugárZso dicsoséges fénysugárZso dicsoséges fénysugárZso dicsoséges fénysugárZso dicsoséges fénysugárZso dicsoséges fénysugár
 
Default 2008-11-22, 14:48

Lesz, remélem még ma!


Fogyókúra és edzés titkok
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#19)
Old
Dry's Avatar
Dry Dry is offline
VIP Mastermind Team tag
Dry elindult a közkedveltség útján
 
Default KEI for Google - 2008-12-01, 18:18

A kulcsszavak meghatározásánál azt vesszük alapul, hogy mennyien keresnek rá naponta, valamint, hogy mennyi az oldaltalálat az adott kulcsszóra. Ennek aránya az úgynevezett KEI (Keyword Effectiveness Index). Minél nagyobb a KEI annál biztosabb, hogy az adott kulcsszó népszerű de nincs sok versenytárs.

A kulcsszóválasztásról korábban már volt szó. A versenytársak weboldalának száma könnyen meghatározható, hiszen elég az adott kulcsszóra rákeresni a Google-lal. A KEI képlet is viszonylag egyszerű:

Rákeresés gyakoriság^2 / Versenytársak weboldalának a száma a keresőkben*1000

Viszont a kulcsszó rákeresési gyakorisági számmal már komoly gondjaink vannak. Angol nyelvterületre több megbízható megoldás is létezik (erről később) magyarul viszont a Google Keyword Tools, de leginkább a Google Adwords jön számításba.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#20)
Old
szeszterke's Avatar
VIP Mastermind Team tag
szeszterke elindult a közkedveltség útján
 
Send a message via Yahoo to szeszterke Send a message via Skype™ to szeszterke
Default 2008-12-01, 23:43

Ez nagyon jó, Dry. A keyword selector toolt eddig is használtam, de az indexet eddig még nem. Köszönöm.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#21)
Old
gondolkodas's Avatar
VIP Mastermind Team tag
gondolkodas hamarosan közkedvelt lesz
 
Send a message via Skype™ to gondolkodas
Default 2008-12-20, 11:16

Zso!

Ez valami félelmetes! Mindig próbáltam kitalálni, hogy mi lenne jó kifejezés a bejegyzéseimhez, erre jösz te és ide adod a megoldást.

Köszönöm
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#22)
Old
Tag
seoguru elindult a közkedveltség útján
 
Send a message via Skype™ to seoguru
Default 2009-06-20, 03:04

Nekem is tetszett a cikk. Látom ismertetted a kihagyhatatlan Keyword Selector -t is. Csupán egy személyes tapasztalatokon alapuló megjegyzéssel egészíteném ki szakmailag korrekt és érdekes cikked. Az élet néha mást produkál mint a számok! A kulcsszavak kutatásához noha manapság sokféle alternatíva van de talán a kísérletezés még fontosabb a kulcsszavakkal mint annak a rögeszmének az elfogadása, hogy a Keyword Selector és a hasonlók szentek és tévedhetetlenek. Minden weboldalnak megvan a maga egyedi tulajdonságjegye és létezésének indoka. Velem sokszor megesett már, hogy kiválasztottam egy kulcsszót amit a Keyword Selector nagyon erősnek vélt és relevanciában is állt a weboldallal de valahogy mégis hasznavehetetlen látogatásokat produkált az emberek részéről. Az ilyen esetekben "visszafordulások aránya : 100 %" csókolommal köszönt be a webstatisztikában. A kísérletek során kulcsszót váltottam egy ugyan a Keyword Selector szerint sokkal gyengébb kulcsszóra de mégis sokkal értékesebb találatokat hozott. Ezért szoktam mondani, hogy a web marketing területén nem haszontalan a pszichológiai tényezők vizsgálata sem. A kulcsszavak hasznosságának analizálására a konverziós célok felállítása egy nagyon hasznos módszer. Gondoltam ezt most itt azért írom le mert sok SEO -s akik keresőmarketinggel foglalkoznak csak azt nézik, hogy egy kulcsszóra mekkora a verseny s úgy gondolják akkor szereznek a szakmában maguknak hírnevet ha minél izmosabb kulcsszavakra hoznak előre egy weboldalt. A dolog azon oldalát még nem nagyon analizálták, hogy az ügyfélnek vajon mennyire is hasznos azaz mennyi bevételt termelt a kulcsszóért folytatott nagy harc . . .

A szakmát ezért torzíthatják pl. az olyan játékok mint Linkfelhő, SEO nyár 2008, Pillangószív stb. Ezeknél csak arra kell figyelni, hogy egy kulcsszóra gyúrjunk és lenyomjuk a többi játékost. Olyan értékeket nem kell figyelembe venni, XY -nak ez a munka milyen sikert, bevételt hozott. Igaz persze ettől játék az egész, de nem feltétlen jó SEO -s az aki viszi a pálmát egy ilyen játékban. Egy - két protállal rendelkezem és nagyon sokan pl. akik a Pillangószív versenyben vettek részt fizettek azért, hogy kint lehessenek az oldalaimon (authoritative portálokról van szó). Nem is értettem a Pillangószív mánia okát hiszen ha jól tudom ott nyerni nem lehetett semmit úgy mint pl. a Seo nyár 2008 esetén. Mégis a sok Pillangószíves fizetett . . . ;) Mondjuk én semmi jónak nem vagyok az elrontója főleg ha a bevétel nálam landol de azért szerintem egy kicsit szánalmas pont egy SEO versenyben fizetett linkeket szerezni.

Egy olyan SEO verseny lenne hasznos ahol pl. annak a cégnek a weboldalát kellene adott kulcsszóra előre hozni amely egyébként egyben a nyertesek szponzora is. Ha ez egy hotel akkor legyen hotel. A sok ügyes SEO -snak analizálnia kellene az üzletággal releváns kulcsszavakat és mindenkinek a maga deep linkjére rászállnia. Pl. www. xykaroshotel . hu a szponzor akkor minden SEO -s játékos kapjon egy deep linket pl. Nagy Jólán www. xykaroshotel . hu /.../ ?p=01 s Nagy Jólánnak kellene meghatároznia a legjobb SEO -s szaktudása alapján, hogy a főszponzor üzleti érdekeit leginkább melyik kulcsszó is szolgálná ki s el kellene küldenie szakvéleményét majd bejelentenie, hogy márpedig Ő akkor erre az XZKL kulcsszóra fog rászállni a főszponzor sikeressége érdekében. A deep linkben elhelyezett ?p=XX azonosítóra meg azért lehetne szükség, hogy egyrészt minden résztvevőt azonosítani lehessen és ügye fenáll az esélye annak, hogy több okos SEO -s is szakmailag ugyanazon kulcsszót tartja a legmegfelelőbbnek. A végén a félnyertes az lenne akinek a deep linkje a Google -ben előjön arra a bizonyos XZKL kulcsszóra. A verseny idejére pedig a webstatisztikák folyamatos tanulmányozásának a lehetőségét meg kellene adni a játékosok részére. Ilyenkor persze egymás munkáinak a sikerességét / sikertelenségét is látnák. A legvégén pedig az igazi győztesnek azt kellene kinevezni akinek a kulcsszava (független attól hanyadik is lett a Google -ben) de a legtöbbet hozta a konyhára a statisztikák alapján a főszponzornak. A statisztikából jól látszódna, hogy melyik deep link is hozta a legtöbb bevételt és melyik kulcsszóra a szponzornak. Ha esetleg több olyan deep linkről lenne szó amely ugyanazon kulcsszóért harcolt no akkor kellene szitálni azzal a mércével, hogy hanyadik találatként is jött be a Google -ben. Mert ügye ha tudjuk egy adott kulcsszóról, hogy igen az tényleg hasznos és bevételeket is képes generálni a cégnek akkor természetszerűleg már az is nagyon fontos lesz, hogy a találatok között hanyadikként találkozhatunk vele s onnantól kezdve az abszolút nyertest ez a pozicíó határozná meg.

Persze azt tényként elfogadom, hogy ebben az ötletben is van egy tévedhetési faktor. Ez viszont már csupán az emberi lélek kiszámíthatatlanságának lenne köszönhető amely amúgy is minden algoritmus közös problémája. Mire is gondolok itt?

Tegyük fel "Hotel Karos" volt a menő kulcsszó és számtalan deep link ezt választotta. A Google kereső által produkált eredmények "Hotel Karos" kulcsszavakra viccesek, figyelemfelkeltőek lennének mert hogy az emberek nem értenék miért jönnek egymás után ?p=XX végződéssel bíró linkek a Google találatai során arra a bizonyos kulcsszóra amit begépeltek. No persze az átlagfelhasználót túl sokáig ez nem izgatná (s az ilyen felhasználókból van a legtöbb) max. lekötné 1 - 2 másodpercre ez a gondolat de aztán visszatérne ahhoz, hogy végtére is Ő a Hotel Karos -ba beakar foglalni és folytatná "útját". Ez az 1 - 2 másodperc zizi viszont pont elég lenne ahhoz, hogy ne feltétlen a TOP1 -re kiadott linket válassza hanem mondjuk 1 -el vagy 2 -el alatta levőt. Ebben az esetben azért lenne érdekes a helyzet mert ahogy előbb is írtam a TOP1 -et jutalmaznánk de közben ezen véletleneknek köszönhetően elképzelhető, hogy épp a második vagy harmadik esetleg negyedik helyen végzett deep link termelné a több bevételt. Szóval ennyi kis igazságtalansági faktor van a dologban de ez elkerülhetetlen. Arra viszont tökéletes, hogy a négy játékban résztvevő legjobb szakember megtaláltasson, s igen ez hírnév lenne a javából mert a főszponzor számszakilag ismertetné a bevételeket.

Izgalmas játék lenne egy ilyen nem? Vagy nagyon pihentagyú vagyok? Mondjátok meg nyugodtan nem sértődök meg ;) Egy ilyen játékban szívesen részt vennék. Mellesleg szponzorokat is könnyebb lehetne találni akkor ha az ingyen reklámozásuk mellett azért bevételekhez is jutnának. A nyerteseket még könnyebben és szívesebben "kényesztetnék". Szervezze meg valaki A fentiekből szerintem mindenki jól láthatja, hogy ez egy olyan érdekes játék lenne amelyben a "LÉTET" a helyes piaci felmérés, felismerés döntené el. Annak a SEO -snak lenne a legnagyobb esélye a nyerésre amely ügyfelei, megrendelői között nagy számmal rendelkeznek pont olyan üzletággal bírók mint amilyen egyébként maga a szóban forgó főszponzor. Az ilyen szakmai múlt ugyanis megkönnyítheti a piaci viszonyok gyorsabb, helyes felismerését.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#23)
Old
cali82's Avatar
Új tag
cali82 elindult a közkedveltség útján
 
Default 2009-06-20, 20:02

Az ötlet nem rossz, de szerintem nem életképes.
Más: a google keyword toolnak nem kell semmit elhinni. Két fontos kulcsszavamra ugyanazt a keresési mennyiséget írta, holott a több mint 2 szeres a különbség!
Mivel ugyanott helyezkedtem el a találati listán a szavakra így elég könnyen kibukott, majd most az Adwords kampány is igazolta ezt.
Sajnos elég későn, ha végig arra optimalizálok most 2x ennyi látogatóm lenne. Most már mindegy, megoldom idővel a terv meg van.
Tanulság: szánjatok egy kicsit adwords tesztre!
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#24)
Old
Tag
seoguru elindult a közkedveltség útján
 
Send a message via Skype™ to seoguru
Default 2009-06-22, 12:15

Quote:
Originally Posted by cali82 View Post
Az ötlet nem rossz, de szerintem nem életképes.
Más: a google keyword toolnak nem kell semmit elhinni. Két fontos kulcsszavamra ugyanazt a keresési mennyiséget írta, holott a több mint 2 szeres a különbség!
Mivel ugyanott helyezkedtem el a találati listán a szavakra így elég könnyen kibukott, majd most az Adwords kampány is igazolta ezt.
Sajnos elég későn, ha végig arra optimalizálok most 2x ennyi látogatóm lenne. Most már mindegy, megoldom idővel a terv meg van.
Tanulság: szánjatok egy kicsit adwords tesztre!
Mármint az én hosszú írásomban ecsetelt ötlet nem életképes? Kérdezem naivan miért ?
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
(#25)
Old
cali82's Avatar
Új tag
cali82 elindult a közkedveltség útján
 
Default 2009-06-22, 20:15

Mert arról szól inkább, hogy egy lapot juttassunk az első helyre ő pedig csöpögtet érte valamicskét abból a haszonból amit ezáltal kap. A verseny addig szép amíg nincsenek alantas érdekek, szigorú szabályok. Valamint a versenyzők általában ezeket az oldalkat utána is használják, így nyernek is a dolgon azon kívül hogy játszottak egyet

De ha szerveznél egy ilyen versenyt, az aranyhidgaleria.hu az első 3 helyezettet egy-egy festménnyel illetve pénzzel jutalmazza.

Egyébként a kisregényed a kulcsszókiemelésekkel nem rossz ötlet, de kicsit spam szagú nekem így a dolog..

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in Technorati
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 23:22.

Speedminton: tollaslabdázz bárhol-bármikor
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.