View Single Post
(#27)
Old
gondolkodas's Avatar
gondolkodas gondolkodas is offline
VIP Mastermind Team tag
gondolkodas hamarosan közkedvelt lesz
 
Send a message via Skype™ to gondolkodas
Default 2009-08-12, 10:01

Új megközelítés a vásárlók elcsábítására

(BTL.hu)A Crest fogkrém gyártója, a Procter&Gamble több tízezer képeslapot osztott szét a Nem kellesz eléggé c. filmet megnézõ mozibajárók között. A lapokon humoros üzeneteket helyeztek el, mint pl.:

"Menj biztosra, hogy eléggé tetszik neki a mosolyod" és egy 10 dollár kedvezményt biztosító kupont is, amelyeket a boltokban lehetett beváltani a termék megvásárlásakor. A filmben a nõi fõszereplõt alakító színésznõ - Ginnifer Goodwin - megismerkedik egy férfival, majd beparázik és a fickó fürdõszobájából felhívja egyik barátnõjét, hogy tanácsot kérjen tõle. A férfi fürdõszobaszekrényében rátalál a Crest Whitestrips termékére és kipróbálja azt. Így kezdõdik a márka/termék mozibeli megjelenése.

Az öt országban folytatott kampány során a film végén a márka képviselõi a kijáratnál várták a nézõket és mindenkinek adtak egy mintát a Crest Whitestrips-bõl. Több mint 200.000 db termékmintát osztottak szét a nézõknek, a 10 dollár kedvezmény kupon és a filmhez kapcsolódó humoros üzenet mellett.

”Logikusnak tûnt hogy a mozikban teszteljük a fogyasztók reakcióit”-jelentette ki Andy Deister a Crest Whitestrips márkamenedzsere. A PG számára a film nézõi tökéletes alanyok voltak: fiatal, jókedvû, pasik iránt érdeklõdõ lányok és nõk. A Procter-hez hasonló vállalatok folyamatosan keresik az érdekes megoldásokat, amelyek segítségével termékmintáikat a fogyasztókhoz eljuttathatják, így a márka/termék a szórakoztatással kapcsolódik. Mivel egyre drágább a minták fogyasztókhoz történõ eljuttatása, ezért a cégek új lehetõségeket keresnek az eredmények maximalizására.
Promomagazine.com

forrás
http://www.btl.hu/
Reply With Quote